Gyakran Ismételt Kérdések
-
Meg lehet tekinteni valahol a terméket?
Webáruházunk rendelkezik bemutatóteremmel, így a termékek kézzel foghatóak igény esetén. Vállalatunk telephelyén belül több különálló raktárral is rendelkezik, így például szombaton érdemes telefonon egyeztetnie, hiszen előfordulhat, hogy a hétvégi nyitva tartás alatt egyes raktáraink nem elérhetőek. Bemutatótermünk címe a Kapcsolat menüpont alatt megtalálható.
-
Raktáron van az Ön által keresett termék?
Honlapunkon a termék adatainál minden esetben feltüntetjük, hogy Raktáron van-e az adott termék. Az ott látható adatok frissek, mindig az aktuális termékkínálatot mutatják, mivel a Barkácshiper webáruház raktáraink aktuális készletét mutatja.
-
Szeretne értékelni egy terméket, vagy elmondani arról a véleményét. Mi a teendő?
A termékek adatlapján tudja osztályozni a terméket, vagy megírni arról véleményét. Köszönjük értékelését!
-
Technikai kérdése van a termékkel kapcsolatban! Kitől érdeklődhet a működésével, paramétereivel kapcsolatban?
Amennyiben nem talál választ honlapunkon a termék leírásában, kérjük írjon e-mailt ügyfélszolgálatunknak, ahol igyekszünk pontos felvilágosítást adni. ([email protected])
-
Mikor kap előleg bekérő számlát?
Abban az esetben kap előleg bekérő számlát, ha előre utalással szeretné teljesíteni megrendelését, az Önök által megadott email címre. Ebben az esetben az összeg beérkezését követően áll módunkban feladni a csomagot.
-
Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhat?
Panaszával, észrevételével kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készségesen áll rendelkezésére. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzését szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban ([email protected]).
-
Módosítani szeretné rendelését, mi a teendője?
A megrendelés napján 16:00-ig, a megrendelési számra hivatkozva adhatja le módosításait az [email protected] email címen.
-
Meggondolta magát, hogyan mondhatja le a megrendelését?
A megrendelés beküldésének napján, a számla kiállításáig, 16:00-ig mondhatja le rendelését az ugyfelszolgala[email protected] email címre, a megrendelés számára hivatkozva.
-
Honnan tudhatja meg, hol tart a megrendelése?
Minden megrendelés, ami 16:00-ig cégünkhöz beérkezik, a következő munkanappal kiszállításra kerül. A beérkezett megrendelésekről visszaigazolást küldünk a megadott e-mail címre.
-
Előutalásos fizetés esetén mire kell figyelni utaláskor?
Amennyiben ezt a fizetési módot választja, kérjük fordítson nagy figyelmet arra, hogy a közlemény rovatba írja bele a megrendelés számát.
-
Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendője?
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében, jegyzőkönyvben kerül rögzítésre. Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizze!
-
Milyen fizetési módokkal tud vásárolni üzletünkben?
Üzletünkben többféle fizetési módra van lehetősége, bankkártyás fizetés, készpénz, előre utalás, webes fizetés.
-
Hol találhatja meg szaküzletünket?
A kapcsolat menüpontra kattintva találja üzletünk elérhetőségét és nyitva tartását.
-
Szeretne észrevételt tenni vezetőségünk felé?
Amennyiben úgy érzi, hogy véleményét, észrevételét szeretné megosztani cégvezetésünkkel, természetesen van rá lehetősége amennyiben a központi e-mail címünkön jelzi ([email protected]).
-
Van lehetőség előre utalásra?
Igen! Kollégánk rendelésének beérkezését követően előleg bekérőt állít ki. Ezt email-ben továbbítja és az összeg beérkezését követően terméke azonnal kiszállításra kerül.
-
Nagy méretű/súlyú árut hogyan tudok megrendelni?
40kg-ot vagy 2 méter hosszúságot meghaladó csomagok kiszállításáról logisztikai csoportunk a rendelést követő max. 24 órán belül egyeztetést kezdeményez Önnel a legoptimálisabb szállítási megoldás érdekében. Egyébként a megrendelés menete megegyezik a többi termék rendelésének menetével, a weboldalon adhatja le.
-
Nem kaptam e-mailben visszajelzést, mi a teendő?
Amennyiben rendelésről, szállításról nem kapott visszaigazoló e-mailt, kérjük ellenőrizze a honlapunkon a vásárlói fiókjában megadott e-mail címet, hogy nem történt-e elírás. Az esetek nagy százalékában ezért nem érkezik meg a válasz e-mail.
Minden email-re reagálunk, a beérkezett emaileket folyamatosan feldolgozzuk, amennyiben nem kapott választ 1 napon belül, kérjük, hogy még egyszer továbbítsa üzenetét az e-mail címünkre.
-
Van jótállás a termékeken?
A BarkácsHiper áruházban kapható minden termék a hazai hivatalos forgalmazótól származik, teljeskörű gyártói garanciával rendelkezik, valamint egyes esetekben ezen felül még BarkácsHiper Garanciával is. Probléma esetén mindent intézünk Ön helyett, akár a termék visszaszállításáról is gondoskodunk.
-
A termékek eltűntek a kosaramból, mit tegyek?
Kérjük ez esetben ismételje meg újra a folyamatot, tegye a kosárba a terméket újból.
Tipp: Ha úgy érzi, a hiba a mi rendszerünkben van, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailben vagy telefonon! -
Vásárolhatok személyesen is a telephelyükön online előrendelés nélkül?
Igen! Minden termékünk azonnal elérhető gyáli központi raktárunkban, de ha 15 óráig leadja a rendelést másnap házhoz is szállítjuk. Személyes átvétel esetén is érdemes online megrendelni a terméket és a „személyes átvétel”-t választani, ebben az esetben a terméket befoglaljuk az Ön részére.
-
Mikor szállítják ki a rendelésem?
A 16 óráig megrendelt termékeket 40kg súlyhatárig a következő munkanapon szállítjuk ki, a 40kg feletti rendeléseknél logisztikai csoportunk külön egyeztet Önnel és a legrövidebb időn belül (jellemzően 1-3 munkanap) rendezi a szállítást.
-
Honnan fogom tudni mikor érkezik a megrendelt áru?
A megrendelés leadásakor emailben visszajelzést küldünk, a kiszállítás várható idejéről újabb emailt és/vagy SMS értesítést is kapni fog, ebben részletes információk szerepelnek a szállításról, illetve a szállítóval is felveheti a kapcsolatot.